Hejsan! Tänkte att jag skulle prova med något nytt - att föra en egen blogg! Vi gjorde ju en sämre version när vi var på långresa i somras men nu var tanken att denna skulle handla om mig och lite om min vardag - visserligen inte så spännande att man dör......... men ändå!!
Jag kan ju börja att berätta att vår som med sambo och dotter startar del två av den lång resa de är på väg ut på. Idag från bankok till Nya Zeeland. Nästa gång vi får se dem är det mars och då är trädgårds arbetet i full gång igen. Märkligt!
Kunde inte låta bli att gå i trädgården med kameran idag för solen skickade några bleka solstrålar och dagen var otroligt vacker - den stund den varar denna årstid.
Naturen är ett märkligt fenomen, när en på året det är så visar den sig från sin bästa sida - där har vi nog rätt mycket att lära vi människor?
Nåväl då kör jag - hänger du med?
Tjngeling Annica
Semestertider
7 år sedan


1 kommentar:
Jaha ja, här har du gått och skaffat dig en ny blogg utan att säga ett ord!!! Tur då att man är nyfiken av sig :) Qramiz Dottern
Skicka en kommentar