Ibland blir dagen eller livet inte riktigt som man tänkt sig.
Så blev det för mig natten till måndag när jag vaknade med fruktansvärda smärtor i underlivet?
Hela natten låg jag och vred och försökte hitta ett läge som inte gjorde ont och jag säger bara: -
Tack och lov för spikmattan!
Det hjälpte faktiskt till en del att lägga sig ner på den och försöka att slappna av.
Under kan den dock inte göra så på morgonen hade jag även feber?
Efter att ha pratat med sjukvårds upplysningen så åkte jag in akut på gynekologen.
Där har jag nu avverkat mitt senaste dygn fastande för ifall det ev skulle bli operation.
Nu slapp jag det tack och lov och idag känns det bättre men absolut inte bra.
Lite kul kan det ändå bli för i mitt förra inlägg så skrev jag att jag gick i väntans tider:-)
I går så tog de en grav test på mig av just den anledningen:-)))
Men till tröst för min man och mig själv så kom i stället det som jag väntade på.
Mina Plantor!
Så idag när jag väl var hemma så fick jag gå ut och stoppa fingrarna i myllan:-)
Det är rena medicin kuren det - finns det något mera läkande för själ och hjärta?
Även solen hade vågat sig fram så det var riktigt skönt där den brände i ryggen.
Skönt var det oxå när vi till slut tog oss ut för att rekognosera vägar
till MC orienteringen i förrgår.
Visst det var grått och även lite blött men vi var klädda för skit väder och då fryser man inte.
Här står vi vid vatten tornet i Karlskrona där man hade en otroligt utsikt.
(om det hade varit sol)
Nu hade vi råkat få med en hel del grusvägar och det gillas inte av majoriteten så det får bli en del korrigeringar.
Förhoppningsvis med ev rejäl Maj värme och försommar sol:-)
Nu får jag nog fixa mig lite middag - James är ju på jobbet!
Ha det gott vart du än är!



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar