Men sååå tråkigt det är med detta evinnerliga snöandet!
Sätter därför in denna glada & härliga bild på sonen när han kryper i en grotta.
Det är inte snö utan skum han är inbäddad i.
Detta evinnerliga mörker sänker mig nedanför fot knölarna!
Tänk då när jag i lördag´s lyckades dra på mig ett mastodont skavsår när vi var ute och stavade en långrunda?
Hur dränerad tror ni inte att jag då blir i humöret??:-)
Hela skon samt naturligtvis sockan var röda av detta hettans blod som svallar i mina ådror:-)
Nu är det klart bättre med det (inte svallningen utan skavsåret!) och igår fick jag äntligen sno stjärten mot stjärnorna i hunden!?
Yogan startade!
Suck! Sååå saknad av undertecknad och sååå välkommen!
Visserligen så känns mina axlar lätt brutna eller åtminstone klämda rejält idag:-)
Men det som inte dödar det härdar brukar våran son säga:-)
Kroppen har verkligen längtat efter detta - att åter få sig en rejäl genomkörare i alla muskler och leder.
Inte nog med det även hjärnan får sig en endorfin kick , väl syresatt som den blir vid Aya andningen.
Undra just hur det stavas då??
Som om inte detta vore nog i denna vecka så kommer ännu en humör lyftare i morgon när mitt enormt långa hårsvall ska kapas till sin rätta längd återigen. Stubb!
Efter det så kör jag in till Karlskrona för att basta med dottern som vanligt var annan vecka.
Även det toppen för kroppen och knoppen:-)
I like!!
Fredag blir det mest att sitta stilla för då ska vi åka upp till min kära svärmor som blev nyss änka och störa henne i det allt för tysta huset nu mera.
Det ska bli trevligt att åter träffa henne för det är nog snart ett halvår för mig?
Återigen: -Tiden går så fort!
Men som alltid när man åker och hälsar på någon så blir det mycket nöta på stjärten.
Fast det är hon värld med råge.
Sedan så har jag rätt mycket att nöta på så att säga! Hrm!
Näe nu ska jag gå ner och fixa en rejäl gormet middag till mig själv!
Blodpudding!
I like that to:-)
Men inte gubben så därför gottar jag mig när han jobbar kväll!
Lite ego får man allt vara.
Så nu ska ego tripparen säga.........Tjingeling för denna gång!


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar