När jag mina vana och numera med glädje tog en runda i min trädgård där jag hela hösten lagt ner ett enormt arbete med att gräva upp samtliga perenner och därmed oxå rabatterna. Planerade sedan om och flyttade runt samtliga växter så att det ska bli (hoppas) jag bättre harmoni i rabatterna. Nå väl vad skådar mitt öga då tre utav höstens nyplanterade saffrans krokus står i blom:-)? Kan man bli annat än glad trots att det är helt tokigt?
Semestertider
7 år sedan


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar